100 procentowe wykorzystanie mocy z linka pozycjonującego
Każdy z nas zdaje sobie sprawę, iż linki to kamień węgielny pozycjonowania witryny w wyszukiwarce. Nie ma drugiego takiego czynnika, który tak znacznie wpływa na pozycję witryny WWW w rankingu wyszukiwarki Google. Jesteśmy w stanie pisać o unikalnej treści, genialnej optymalizacji witryny. Ale te czynniki mają wpływ w zaledwie kilkunastu procentach na ocenę naszej witryny.

Odnośniki to podstawa i długo się to nie zmieni. Bez nich nie było by możliwe zrobienie rankingu poszczególnych witryn w wyszukiwarce. Odnośniki do strony funkcjonują jak cytaty w literaturze. Im więcej ludzi cytuje konkretną pozycję, tym autor jest bardziej ceniony przez swoje środowisko. Tak samo jest z Google. Im więcej odnośników kieruje do twojej witryny tym wyższy jej ranking. Nie ma sensu pisać w tym momencie o jakości odnośników, to już są podstawy. Natomiast warto zastanowić się na maksymalnym wykorzystaniem tych odnośników. Na początku należy je za indeksować. Możemy utworzyć tysiące odnośników, które są niezauważalne dla robotów wyszukiwarki, a zatem nie wpłyną na ranking naszej witryny internetowej. Najłatwiej można to zmienić poprzez podlinkowanie wartościowych odnośników przez inne, które można utworzyć z automatu. Takie linki są niskiej jakości, lecz wystarczające aby wypromować nasz docelowy link w wyszukiwarce. Należy pamiętać o proporcjach. Na jeden link docelowy powinno się stworzyć około 25 odnośników słabej jakości. Wtedy jest dość wysokie prawdopodobieństwa, iż stworzony link będzie widoczny w wyszukiwarce.
100 procentowe wykorzystanie mocy z linka pozycjonującego
Zobacz również: Kupno oraz sprzedaż aut